Avast antibirusa doakoa da eta ia edozein sistema eragiletan instala daiteke. Berez, oso ona dirudi, batez ere, deskargatzeko guztiz doakoa denean, hori bai, oinarrizko bertsioa denean. Ikerketaren arabera (Motherboard eta PC Mag) Avats enpresak erabiltzaileen datuak bildu eta gero eta hirugarren enpresei saltzen zituen, batzuk hauek ziren:

  • Google.
  • Yelp.
  • Microsoft.
  • McKinsey.
  • Pepsi.
  • Sephora.
  • Home Depot.
  • Condé Nast.
  • Intuit.

Bildutako informazioarekin, erabiltzaile bakoitzaren profila sortzeko gai zen, erabileraren arabera, interneten nabigatzerakoan biltzen zen. Erabiltzaileak zer bilatu duen, non, noiz, zein motatako gailutik egin den bilaketa, web orrietan non sakatu den saguarekin… Gainera, Avast-en web orrian oso ondo azalduta dago nola biltzen dituen erabiltzaileen datuak, ikerketa honekin, informazio gehiago lortu da.

Informazio gehiago jakin nahi baduzue sakatu hemen:

 

ZER IRUDITZEN ZAIZUE WEB ORRIA? INFORMAZIO MOTA HAU? ZUEN IRITZIA EMAN

Please enter your comment!
Please enter your name here

Gune honek Akismet erabiltzen du Spam diren mezuak ezabatzeko. Iruzkinak behar diren bezala argitaratzeko, datuak zuzenak izan behar dira. Sakatu hemen irakurtzeko Iparra.eus-ek nola babesten dituen zuen datuak Lege oharra.